AH to go

Suche im Wörterbuch von Uitmuntend / Zoek in het woordenboek van Uitmuntend 
(www.uitmuntend.de)

Re: AH to go

Ungelesener Beitragvon Saylana » 14.12.2012, 20:41

Auf jeden Fall ist das vorgeschnittene Zeugs immer noch gesünder als gar kein Gemüse - hoffe ich zumindest.
Saylana

Ungelesener Beitragvon Haagsehans » 17.12.2012, 10:29

Maar da's 'n ander sjapieter.
Haagsehans

Ungelesener Beitragvon tineke » 17.12.2012, 13:32

Tenminste zijn de porties handig voor één person en ik moet niets weggoeien als het bedorven wordt.
Groetjes Tineke (_)
tineke

Ungelesener Beitragvon Haagsehans » 17.12.2012, 15:52

kleine correctie.

Tenminste zijn de porties handig voor één person en ik moet niets weggooien als het bedorven is.
Haagsehans

Ungelesener Beitragvon snel-nl » 17.12.2012, 22:58

Haagsehans hat geschrieben:kleine correctie.

Tenminste zijn de porties handig voor één persoon en ik moet niets weggooien als het bedorven is.

Nog een kleintje. Voor één persoon :-)
snel-nl

Ungelesener Beitragvon Susa » 18.12.2012, 12:16

Tenminste zijn de porties handig voor één person en ik moet niets weggooien als het bedorven is.

Dát klinkt nou als of iemand bedorven spul zou willen eten. :-??
Susa
Moderator

Ungelesener Beitragvon Brinkley » 18.12.2012, 12:57

Inderdaad!! :rofl:
Brinkley

Ungelesener Beitragvon tineke » 18.12.2012, 13:39

Ik ben "single" sinds enkele maanden en ik vind vaak dat kleine porties te duur zijn (ook in de grote supermarkten). Ik eet niet graag op twee of drie volgende dagen hetzelfde en sla bijvoorbeeld kan je niet diepvriezen en brood is ook op de twede dag vaak te droog ook als je het op de toaster doet.
Groetjes Tineke (_)
tineke

Ungelesener Beitragvon Grenspaal789 » 19.12.2012, 16:26

Brood op de tweede dag al droog? Hoe krijg je dat dan voor elkaar als ik vragen mag? Over het algemeen kun je dat toch wel 4-5 dagen goed houden, buiten de vriezer.
Grenspaal789

Ungelesener Beitragvon emigrantegirl » 19.12.2012, 16:49

Tja, dat geldt dan alleen in Nederland waarschijnlijk. Belgisch brood is na 2 dagen ook niet meer te eten, zo droog met slappe korst :misselijk:... Aangezien ik in Nederland woon en weet dat het brood na een week nog zo veerkrachtig is al toen men het kocht, vraag ik me af hoeveel bewaarmiddelen erin zitten! B-)

LG Inge @)---
emigrantegirl

Ungelesener Beitragvon Ellen » 19.12.2012, 19:36

Niet veel, Inge! Alleen heel veel lucht :rofl: maar ik bewaar het brood altijd in de vriezer. Zo heb ik elk dag vers brood =P~
Ellen

Ungelesener Beitragvon Haagsehans » 19.12.2012, 19:39

Dat mag allemaal kloppen, maar er gaat toch niets boven een lekker stuk vers brood en zeker niet van Appie. :tu:
Haagsehans

Ungelesener Beitragvon Saylana » 19.12.2012, 19:46

:tu: Ah, vers brood. Dan heb ik niets anders nodig. Zo'n lekker Altbierbrood (en nog een Altbier erbij) - tof!
Saylana

Ungelesener Beitragvon tineke » 12.04.2013, 11:54

Als je laat naar ah to go komt, krijg je soms iets gratis wat ze op de volgende dag niet meer mogen verkopen. (_)
tineke

Ungelesener Beitragvon Gerard » 12.04.2013, 11:56

Dat is grappig. Mijn dochter werkte bij de AH in Nederland en daar werd per definitie al de waren die over de datum waren, vernietigd. Dit om te voorkomen dat ze gratis weggegeven worden. Zelfs niet via de voedselbank.
Gerard

Ungelesener Beitragvon Brinkley » 13.04.2013, 13:59

Dat je het niet aan klanten cadeau doet kan ik begrijpen. Dat heeft twee kanten: misschien komen ze graag terug als ze af en toe iets cadeau krijgen, maar misschien komen ze dan allemaal tegen sluitingstijd, dat is ook niet de bedoeling.
Maar ook niet aan de voedselbank, dat vind ik niet erg sociaal van AH... :td:
Brinkley

Vorherige

Zurück zu Essen und Trinken - Eten en drinken