Welk e-reader voor het digitale lezen?

Suche im Wörterbuch von Uitmuntend / Zoek in het woordenboek van Uitmuntend 
(www.uitmuntend.de)

Welk e-reader voor het digitale lezen?

Ungelesener Beitragvon Emne » 23.11.2016, 11:28

Goedemorgen,

Ik vraag me af wat de beste manier zou zijn om online artikelen van kranten te lezen.

Ik wil niet altijd achter mijn beelscherm zitten om te lezen - ik lees liever in mijn fauteuil of ergens onderweg.
Dit is wat ik al heb: een kindle e-reader met zijn speciale "e-inkt". Die is heel aangenaam voor de ogen én je hoeft heel zelden de accu op te laden. :tu: Maar met de kindle ben je beperkt voor je eigen land. Ik kan slechts Duitse kranten ermee lezen. Ik ben trouwens blij dat ik het trefwoord "Dutch edition" gevonden heb. Daarmee kun je tenminste veel Nederlandse boeken in de Kindle store vinden, ook als je in Duitsland woont. Maar geen krant!

Bovendien heb ik een smartphone, maar die is klein en niet comfortabel. Het is fantastisch om tussendoor in de bus een beetje te lezen, maar ik zoek naar een oplossing voor mijn fauteuil. B-) (_)

Gebruiken jullie alleen maar tablets of zijn er andere e-reader met dezelfde beeldschermtechniek als in de kindle die je kunt gebruiken om er internationale kranten mee te lezen? Het comfort van de kindle én de vrijheid van een normale computer met internet. Is er ergens zo'n voorwerp? -Hoe zou je trouwens "eierlegende Wollmilchsau" vertalen? Want dat is wat ik zoek!

Bedankt en groetjes,

Emne
Emne

Zurück zu Diverse - Passt hier in kein anderes Forum - Past hier bij geen van de andere forums