Nederlandse tandem gezocht

Suche im Wörterbuch von Uitmuntend / Zoek in het woordenboek van Uitmuntend 
(www.uitmuntend.de)

Nederlandse tandem gezocht

Ungelesener Beitragvon dagego » 26.06.2014, 09:00

Hoi,

Ik ben Christof, 34 jaar oud en ik wil graag de Nederlandse taal leren. Ik leer Nederlandse in een (Flamse) cursus sinds twee maanden, maar ik heb alltijd zin in leusteren naar de taal gehebt. De taal te praaten lukt better als er(!?) te schrijven. Engels en Frans kloppt beter. Ik heb zin (in) met jou over/op skype te praten maar ook mails te schrijven. Excusus mijn Nedelands is nog niet so good.

Groetjes Christof
dagego

Re: Nederlandse tandem gezocht

Ungelesener Beitragvon Susa » 27.06.2014, 18:29

Hoi Christoph,

soms duurt het wat langer tot een lezer jouw oproep wil volgen. Als je misschien hier een mailadres kunt achterlaten, kunnen je die mensen nog steeds bereiken als je misschien niet meer elke dag komt kijken of er een antwoord is ;-)

Maar ik wil je graag uitnodigen om gewoon hier op het forum meedoen en tenminste jouw schriftelijke taalvaardigheden uit te breiden. Ik heb heel lang geen woord Nederlands gepraat maar toen ik er aan begon,was mijn woordenschat en grammatica al zo gevorderd dat ik helemaal geen problemen meer had om me begrijpelijk te maken.

dagego hat geschrieben:Hoi,

Ik ben Christof, 34 jaar oud en ik wil graag de Nederlandse taal leren. Ik leer Nederlands_ in een (Vlaamse) cursus sinds twee maanden, maar ik heb altijd zin in luisteren naar de taal gehad. De taal te praten lukt beter als er(!?) te schrijven. Engels en Frans klopt beter. Ik heb zin (in) met jou over/op skype te praten maar ook mails te schrijven. Excuses maar mijn Nederlands is nog niet zo goed.

Groetjes Christof

Ga maar zo door, Christoph. Als je je echt bemoeit moeite geeft, zou je haast geen fouten meer maken, Christoph :applaus:
Dat praten beter lukt, lijkt me niet juist. Je moet op dit moment gewoon niet nadenken hoe je de woorden moet schrijven. Maar als je dat niet weet, weet je in veel gevallen ook gewoon niet hoe je die woorden juist moet uitspreken. Duurzamer is echt als je eerst woordenschat en grammatica onder de knie probeert te krijgen.
Zuletzt geändert von Susa am 01.07.2014, 21:32, insgesamt 2-mal geändert.
Grund: Valse vriend, dank je wel, Heleen.
Susa
Moderator

Ungelesener Beitragvon emigrantegirl » 29.06.2014, 07:57

Ik wil je wel helpen, laat je mailadres maar achter! ;-)
emigrantegirl

Ungelesener Beitragvon Gerard » 29.06.2014, 10:03

Ik zou liever willen adviseren om de moderatoren een e-mail te sturen. Dan hoef je jouw e-mail niet openbaar en voor iedereen leesbaar in het internet achter te laten. De moderatoren zorgen er dan voor dat belangstellenden in contact met elkaar komen.

Onze mailadressen: susa@d-n-forum.eu en gerard@d-n-forum.eu
Gerard

Ungelesener Beitragvon dagego » 14.07.2014, 16:43

hoi,
sry dat ik so laat antworde. bin op de vacancies geweest. :)
danke voor de antwoorden.
mijn mail adress: krysztof.koch@yahoo.de
dank je well
dagego

Ungelesener Beitragvon dagego » 14.07.2014, 16:45

en daank voor de correctie Susa.
dagego

Zurück zu Tandempartner gesucht - gezocht