Wie wil met me over Skype bellen?

Suche im Wörterbuch von Uitmuntend / Zoek in het woordenboek van Uitmuntend 
(www.uitmuntend.de)

Wie wil met me over Skype bellen?

Ungelesener Beitragvon herfststorm » 23.10.2012, 19:24

Goede dag beste Nederlanders,

mag ik me even voorstellen, mijn naam is Oliver en ik woon in Berlijn. Sinds ongeveer 1,5 jaren leer ik af en toe nederlands, echter heb ik nog nooit tegen iemand nederlands gepraat, omdat ik de hele tijd op mijn eigen heb geleerd. Mijn doel is jullie taal zo goed te kennen als mijn eigen taal, maar ik heb het gevoel dat ik niet beter word, mischien omdat ik er niemand ken om mee te spreken.

Deswege heb ik me hier geregistreerd. Ik ben hier op zoek naar een nederlandse moedertaalspreker die graag duits wil leren, dus kunnen wij elkaar helpen. Wie heeft zin met mij kennis te maken en te schrijven en bellen? Ik heb Scype maar helaas geen camera, toch natuurlijk ben ik bereid mijn interactiepartner een beeld te sturen.

Overigens, ik ben zeer bezorgd dat geen uitmuntend meer berijkt kan worden. Ben heel bedroefd en bang, dat er per ongeluk alles gewist werd, want het staat niets ervan, dat zij verhuist zijn of of deze pagina bewerkt wordt. Ik vond de teleurgang van Radio Nederlands al een echte katastrof. Maar hoe kan ik zonder mijn favoriete woordenboek weer gelukkig worden?

Groetjes uit Berlijn.
herfststorm

Re: Wie wil met me over Scype bellen?

Ungelesener Beitragvon pacioli » 24.10.2012, 09:10

uitmuntend.de is niet meer uit te lucht, Oliver.
pacioli

Ungelesener Beitragvon Susa » 24.10.2012, 15:42

Welkom Oliver :tu: Ik duim dat je iemand vind om te skypen. Misschien kun je hier nog je skypenaam vermelden?

Ik heb nog wat correcties voor je .. voor zover ik het aan het juiste einde heb ;-)

herfststorm hat geschrieben:Goedendag (oftewel: Goeiemiddag) beste Nederlanders,

mag ik me even voorstellen, mijn naam is Oliver en ik woon in Berlijn. Sinds ongeveer 1,5 jaren leer ik af en toe Nederlands, echter heb ik nog nooit tegen iemand Nederlands gepraat, omdat ik de hele tijd op mijn eigen heb geleerd. Mijn doel is jullie taal zo goed te kennen als mijn eigen taal, maar ik heb het gevoel dat ik niet beter word, misschien omdat ik er niemand ken om mee te spreken.

Deswege heb ik me hier geregistreerd. Ik ben hier op zoek naar een Nederlandse moedertaalspreker die graag Duits wil leren, dus kunnen wij elkaar helpen. Wie heeft zin met mij kennis te maken en te schrijven en bellen? Ik heb Skype maar helaas geen camera, toch natuurlijk ben ik bereid mijn interactiepartner een beeld te sturen.

Overigens, ik ben zeer bezorgd dat geen uitmuntend niet meer berijkbaar is. Ben heel bedroefd en bang, dat er per ongeluk alles gewist werd, want het staat niets ervan, dat zij verhuisd zijn of of deze pagina bewerkt wordt. Ik vond de teleurgang van Radio Nederlands al een echte catastrofe. Maar hoe kan ik zonder mijn favoriete woordenboek weer gelukkig worden?

Groetjes uit Berlijn.

Sprache - Taal:
Hulp Nederlanders ;-) Oliver schrijft o.a.
- op mijn eigen .. ik had op mijn dooie eentje of alleen gezegd .. wat is beter?
- dat ik niet beter word .. is dat correct? dat ik niet opschiet
- deswege .. is niet daarom beter?
- teleurgang .. kan webradio teleurgaan? of alleen verdwijnen?

Hoe oud ben je Oliver?
Susa
Moderator

Ungelesener Beitragvon herfststorm » 24.10.2012, 17:01

Goedenavond,

ik ben 33 jaar oud. Prettig met jullie kennis te maken.

Het spijt me, maar mijn scypenaam is h76t76t7tzgfthzfh. Toen ik onlangs scype heb ingericht, wist ik helemaal niet, dat ik er al ben geregistreerd en heb deze rare naam gevonden. Ik ben het vergeten, dat ik me vroeger daar heb aangemeld. Jullie kunnen zich voorstellen, hoe verbaasd ik was. Maar het kan niemand anders zijn geweest, want het is tipies voor mij op de toetsenbord te kloppen, als me na een poosje geen aardige nick in de zin komt. :-d

Uitmuntend kan er weer. Wij zijn gered.

Groetjes
herfststorm

Zurück zu Tandempartner gesucht - gezocht