Iemand gezocht voor de correctie van een NL werkstuk

Suche im Wörterbuch von Uitmuntend / Zoek in het woordenboek van Uitmuntend 
(www.uitmuntend.de)

Iemand gezocht voor de correctie van een NL werkstuk

Ungelesener Beitragvon JanaD. » 10.09.2012, 13:28

Hallo allemaal,

ik ben Duits, maar ik studeer al twee jaren Nederlands (en ook Duits) en zal over ongeveer 2 jaren lerares Duits/Nederlands worden.
Ik kom uit NRW, vlak bij de Nederlandse grens en hier zijn veel scholen, die Nederlands onderwijzen. Ik zelf had ook twee jaar Nederlands op school.

Voor mijn studie Nederlands heb ik een werkstuk geschreven (taalkunde, ... een heel vervelend onderwerp :( ).
Nu ben ik op zoek naar iemand, die heel zeker is van de Nederlandse grammatica en spelling, om (taal)fouten die ik niet kan vinden te corrigeren.
Het zijn ongeveer tien pagina´s.
Natuurlijk zou ik voor de persoon, die mij kan helpen graag een Duitse tekst corrigeren.

Groetjes!
JanaD.

Re: Iemand gezocht voor de correctie van een NL werkstuk

Ungelesener Beitragvon Haagsehans » 10.09.2012, 14:26

Hallo Jana,

Dat lijkt me wel leuk om te doen, ik ben Nederlander en pensionist en heb genoeg tijd daar wat aan te doen.
Het enige probleem is dat wij niet kunnen communiceren via PN omdat je pas nieuw bent hier, zodoende kan ik je geen berichtje schrijven met mijn emailadres en 10 bladzijden hier openbaar te maken lijkt me ook niet raadzaam.
Zeg me even of je mij geschikt acht of niet, indien ja laat je een korte tijd jouw emailadres zien en kan ik met jou contact opnemen en daarna verwijder je het emailadres het beste weer.

groet van Hans
Haagsehans

Ungelesener Beitragvon JanaD. » 10.09.2012, 17:39

Hallo Hans,

bedankt voor je snelle antwoord. Dat zou echt leuk zijn als je mij helpt. Ik heb gewoon een nieuwe emailadres gemaakt, die mag iedereen zien nl12(AT)gmx.net . Ik moet morgen nog enkele kleinigheden en fouten veranderen, die ik zelf nog gevonden heb en daarna (ik denk maar ´s avonds) kan ik mijn werkstuk aan jou sturen.

Bedankt!
JanaD.

Ungelesener Beitragvon Goodbyeroutine » 28.09.2012, 02:17

Hoi allemaal!

Ik zit net ook nog mijn laatste NL werkstuk voor dit semester te schrijfen en ben hopenlijk morgenavond (haha, het is al "vanavond", dus vrijdag avond) klaar ermee. Het is grappig, dat het ook voor taalkunde is ;-)

Nou, ik wil graag vragen of iemand mijn werkstuk wil lezen en misschien korrigeren @)--- Daar zou ik echt blij om zijn, omdat het mijn eerste Nederlandse werkstuk is, die ik aan een docent moet geven! :-ss Het zullen in het eind ongeveer 9-10 pagina's zijn, denk ik.

En als altijd: Ik zou iedereen graag met Duitse teksten helpen, zo ver ik helpen kan ;-)
Goodbyeroutine

Ungelesener Beitragvon Haagsehans » 28.09.2012, 13:18

Stuur maar door Jessi, ik doe dat graag netzo als voor Jana die tevreden was.
Haagsehans

Zurück zu Tandempartner gesucht - gezocht